niedziela, 20 sierpnia 2017

30 faktów o mnie!


Hey po raz 3 w tym dniu XD Tutaj macie 30 faktów o mnie żebyście mnie lepiej poznali! <3 Pozdrooo
1. Mam na imię Martyna.
2. Mam 12 lat.
3. Mieszkam w Wielkopolsce.
4. Mam dwie bff.
5. Mam dwie najważniejsze idolki: Sylwia Lipka i Martina Stoessel.
6. Podoba mi się styl "tumblr girl".
7. Ja zawsze rozpoczynam kłótnie.
8. Zawsze musze dodać swoje dwa grosze.
9. Cieszę się, że nie długo szkoła.
10. Nie podobają mi się moję rozdziały.
11. Nie mam chłopaka.
12. Chciałabym nagrywać na YouTube.
13. Lubię się śmiać.
14. Często dostaję głupawkę.
15. Mam głupie pomysły.
16. Lubię gofry z Nutellą.
17. Mam trochę nadwagi.
18. Nie lubię swoich włosów.
19. Chciałabym mieć prawdziwą iBFF.
20. Nie mam rodzeństwa, ale chciałabym mieć.
21. Nie lubię czytać ksiażek.
22. Jestem kiepska z matmy.
23. Moje ulubione kolory to biały i czarny.
24. Miałam być chłopcem i mieć na imie Szymon.
25. Mieszkam na wsi.
26. Do mojej szkoły mam 3 km.
27. Mój ulubiony przedmiot szkolny to j. Polski.
28. Zabujałam się w dwóch chłopakach z mojej klasy.
29. Mam włosy ciemny blond.
30. Bardzo fajnie mi się to pisało <3 :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz