środa, 5 lipca 2017

1 Rozdział~Wspomnienia...


Obudziłam się o 7.00 ponieważ dzisiaj jest 1 stycznia czyli rozpoczęcie roku szkolnego. Nie mam wcale ochoty na pójście tam... Wolałabym leżeć w łóżku do 12 nie przejmować się niczym związanym ze szkołą... Jednak takie życie. Wstałam z najlepszego przedmiotu na ziemi i skierowałam się w stronę toalety. Przemyłam twarz zimną wodą,aby się orzeźwić,następnie wysmarowałam ją kremem. Wróciłam do pokoju po ubiór apelowy i wróciłam do łazienki. Ubrałam się,zrobiłam delikatny makijaż a włosy rozczesałam moją miętową szczotką. Po ponownym wróceniu do pokoju do torebki wrzuciłam mojego iPhone 7,eos'a,portfel. Poszłam do kuchni w celu zjedzenia płatków z mlekiem. Potem wyszłam z domu rzucając krótkie:
-Pa!
Kiedy przekroczyłam próg szkoły,usłyszałam niesamowity hałas. Podeszłam do Luny się przywitać,ale przyjaciółka nic nie odpowiadała.
-Heyka
-...
-Luna...
Po tym odeszłam od niej,nie mam pojęcia co się jej stało. Poszłam usiąść na krześle pod sceną, na której będą przemowy dyrektora i w ogóle. Wyciągnęłam telefon i zobaczyłam sms od Luny.
Od: BFF
Masz się ode mnie odczepić rozumiesz!? Cande o wiele lepsza przyjaciółka od cb!

Do: BFF
Co ja ci takiego zrobiłam!?

Po tym sms'ie podeszła do mnie moja "była" przyjaciółka i rzuciła się na mnie.
-Co mi zrobiłaś się pytasz!?!?!?!?!?!?!?
-Odwal się!-mówiłam odpychając ją od siebie.
-Hej! Dziewczyny spokój!-odezwał się pan Pablo.
-Proszę pana to ona się na mnie rzuciła!-krzyknęła ONA.
-Weź się ogarnij!
-Nie interesuje mnie kto zaczął!
Szybkim krokiem odeszłam od tej dwójki. Mam serdecznie dosyć tej szkoły! Tu nigdy nie może być okej!

3 godziny później

Reszta dnia w szkole przebiegła już dosyć dobrze. Po powrocie od razu się przebrałam położyłam się na łóżku i myślałam dlaczego Luna taka jest? Przecież jeszcze wczoraj się widziałyśmy i było wszystko dobrze... Na są myśl z oczu zaczęły lecieć mi łezki,przecież przyjaźnimy się 9 lat! I nagle przez głowę przeleciały mi wszystkie wspomnienia...

2 komentarze:

  1. Cudowna jedyneczka
    Ciekawe czemu Luna się obraziła na Vilu?
    Też chce taki komplet galowy XD
    😂😂😂😂
    Czekam na 2!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny 💜💛💘
    Będę na 100% czytać to cudeńko ❤❤
    Buziaczki 😙😙
    MD😁💜
    PS. Wpadniesz do mnie?😇

    OdpowiedzUsuń